Hjelp

  • Hvordan bestiller jeg en bok med barnet mitt i hovedrollen?
    Følg disse trinnene for å tilpasse og bestille en bok:
    1. Velg den tittelen/historien du liker best, og som du syns passer til barnet.
    2. Klikk på «Gjør boken personlig».
    3. Fyll ut alle feltene med opplysninger som skal være med i boken – det er VIKTIG at du fyller ut alle feltene og at de fylles ut riktig.
    4. Velg kjønn, hår- og hudfarge til den lille hovedpersonen, samt hvilken hår- og hudfarge de andre figurene skal ha.
    5. Klikk på «Ferdig».
    6. Kontroller på siden at de inntastede opplysningene og bokens personlige forside blir korrekt og slik du vil ha dem.
    7. Finner du feil i informasjonen du har mottatt? Klikk i så fall på «Rett opp informasjonen».
      – Ser alt derimot fint ut? Klikk på «Legg til handlekurv».
    8. Se gjennom bestillingene og klikk på «Gå til kassen».
    9. Tast inn leveringsopplysninger og telefonnummer.
    10. Godta våre handelsbetingelser.
    11. Deretter sendes du videre til et sikkert betalingsvindu.
      – beløpet for bestillingen trekkes først etter at vi har sendt boken avgårde til deg.

  • Hvis du har spørsmål om en bestemt bok eller under bestillingsprosessen, kan du naturligvis gjerne skrive til oss på info@minbestebog.no, eller ringe på tlf. +45 38400067.
  • Er det begrensninger på hvor langt barnets navn kan være?
    Nei, det er det ikke, men vær oppmerksom på at svært lange navn gir design- og layoutmessige utfordringer, fordi teksten forskyves.
  • Kan man selv endre hudfarge på karakterene i boken?
    Ja, når du bestiller en bok, velger du selv hvilken hud- og hårfarge hver enkelt karakter skal ha. På den måten blir også illustrasjonene helt unike for barnets bok.
  • I et av feltene til boken jeg har valgt, foreslår dere at man skriver navnet på f.eks. bestefar. Gutten min har ingen besteforeldre igjen – kan jeg skrive noen andre inn i historien?
    Ja, med mindre det er særlig spesifisert at det SKAL være nettopp bestefar som er med i historien, kan du gjerne skrive inn f.eks. en onkel, naboen eller en eldre venn av barnet i historien.
  • Hva skjer hvis jeg glemmer å fylle ut et felt under personaliseringen/bestillingen av boken – eller hvis jeg f.eks. skriver feil navn?
    I så fall vil denne opplysningen mangle eller stå feil i bokens tekst, og teksten vil ikke gi mening! Derfor er det ytterst viktig at dataene tastes inn riktig i alle de obligatoriske feltene under bestillingen.
  • Kan jeg være sikker på at det ikke legges ved en faktura eller lignende i pakken, hvis jeg vil sende boken direkte til barnet som skal motta den?
    Alle fakturaer, ordrebekreftelser og annen prisinformasjon sendes utelukkende på e-post, til den e-postadressen som ble opplyst ved bestilling.
  • Hvor lang tid tar det fra jeg bestiller til jeg mottar boken?
    Vi produserer og sender som regel i løpet av 4-6 hverdager, og vi sender den deretter straks avgårde til deg med PostNord / Posten.
  • Er det sikkert å bruke betalingskort på denne siden?
    Selvsagt, vi bruker QuickPay, som er sertifisert etter PCI-standarden. Les mer om QuickPay her: quickpay.net/no
  • Hva koster frakten?
    Ordre som inneholder en bok faktureres 49 kr.
    Ordre som inneholder to eller flere bøker sendes fraktfritt.
    Varer kan dessverre ikke avhentes på lageret vårt.
  • Hva gjør jeg hvis det er feil i boken jeg har mottatt?
    Hvis det mot all formodning skulle være en feil i bestillingen din, må du umiddelbart sende en e-post til info@minbestebok.no, så erstatter vi naturligvis boken din så raskt som mulig.
    Hvis feilen skyldes at du anga feil informasjon ved bestillingen, kan vi dessverre ikke erstatte boken. Men kontakt oss gjerne likevel, så finner vi raskt en løsning for deg.